Tuesday, September 15, 2009

Tammi's giveaway


Just wanna share with you guys the awesome giveaway host by Tammi.. The rules are simples and i am joining it .. See those fabulous prizes?! I am in love with prize #1 becoz i seriously wish to own a eyelash curler to try out (believe it or not, yes i do not own a proper one i mean a good quality 1..haha becoz i have short lashes and i am super afraid of curling my eyelid instead of my lashes..LMAO) and i love to try out the beauty maker cleansing mousse. Even though i am always not lucky in contest and never win anything but its just a matter of fun in taking part in it. Join in the fun now!! *Contest ends on 10/13/09 @ 11:59 p.m. (Pacific Time)*

What common we have in each other i should say food!!! But as u can see in her blog,she share mostly anything about her personal life like me example what we buy,our reviews,what we wear,where we go...so i absolutely love your blog.
See her rules below:

Rules
1) Follow my blog
2) Re-post about the giveaway on your blog (if you have one)
3) Leave a comment w/link of where you re-posted & tell me something that we share in common!

u can check out her cute vids.. I love her voice, sound so so sweet!!
Tammi's youtube vids

Oh my..she has lots of followers

Tammi's twitter

3 comments:

Tammi_LA said...

hey summer! omg you are too sweet...haha and i always thought i sounded soo weird :P thanks so much for entering! i can't believe you don't own an eyelash curler!! i don't know if i could live without one!! :P

Summer Darling said...

hi tammi.. i mean i don't own a proper good quality eyelash curler ,the one i own only know how to clip my eyelid..hahaha.coz i have super duper short lashes therefore i never use a curler..sucks i know..

abby said...

good luck on the giveaway i've seen 2 blogs so far entering the contest so again good luck there are tons of great prizes!